پاردیکس

پاردیکس
world of game@جهان بازی 
قالب وبلاگ

توضیح کلی :
آهنگران قالب های آهنی را از معدن چی ها میگیرند و به ابزار بسیار مفید تبدیل می کنند. بسیاری از زره ها و اسلحه ها هست که از هیچ فروشنده یا موجودی به دست نمی آید، ولی آهنگر میتواند آنها را بسازد. آهنگر ها میتوانند اسلحه و انواع زره ها را برای Paladin و Warrior ها بسازند. Blacksmith کار ها همچنین میتوانند انواع Sharpening Stone و Weight Stone ها را بسازند تا قدرت اسلحه ها را بالا ببرد. همچنین آنها چندین ابزار مورد نیاز برای دیگر شغل ها، مانند ابزار Enchanting، را می سازند. فروش این ابزار برای آهنگر ها در آمد خوبی به همراه دارد.
اگر قصد آهنگر شدن دارید، بهتر است Mining کار نیز باشید. معدن چی ها سنگ های معادن را به قالب تبدیل کرده و برای ساخت ابزار برای آهنگر فراهم می کنند. برای ساخت ابزار، آهنگر نیاز به انواع Gem دارد که به صورت تصادفی از برخی موجودات به دست می آید و یا از دیگران خریداری می کند. همچنین برخی ابزار نیاز به پوست یا چرم دارند که باید از Skinning کار ها خریداری شود.

در مجموع آهنگری یک شغل مناسب برای Warrior ها و Paladin هاست، تا بتوانند اسلحه و زره های خود را بسازند و همچنین برای ساخت اسلحه و زره برای کلاس هایی که میتوانند از آنها استفاده کنند استفاده می شود، بنابراین شغل پر در آمدی است.

Train زدن این شغل
برای آهنگر شدن باید به دنبال یک Blacksmithing Trainer بگردید. این فرد رو در شهر های اصلی خودتون بیابید و از گارد ها مکان این فرد رو سوال کنید. وقتی این حرفه رو آموزش دیدید به صفحه ی جادو های خودتون برید (دکمه P را فشار دهید) و در قسمت General به دنبال Blacksmithing بگردید. این دکمه شما را به صفحه ی مربوط یه ساخت ابزار آهنگری می برد. حال باید برای خود یک Blacksmith Hammer خریداری کنید. معمولا فروشنده ای در کنار Trainer این شغل هست و این ابزار رو به شما میفروشد. برای ساخت تمامی ابزار باید این چکش مخصوص رو همراه داشته باشید. بعضی ابزار ها نیز نیاز به Anvil دارند. این وسیله رو میتوانید در کنار Trainer شغل خود بیابید.

آموزش این شغل تا 300 رو میتونید در شهر های اصلی ببینید. اما برای آموختن بیشتر باید به Outland رفته و در اونجا تا 375 رو بیاموزید:

* بازیکنان Horde برای آموختن این شغل می بایست به سراغ Rohok در Thrallmar واقع در Hellfire Peninsula برن
* بازیکنان Alliance برای آموختن این شغل باید به سراغ Humphry در Honor Hold در Hellfire Peninsula برن


مهارت های خاص :
در مراحل بالای این شغل، بازیکنان میتوانند شغل خود را به طور حرفه ای در یکی از شاخه های Armorsmith یا Weaponsmith متمرکز کنند. بعلاوه Weaponsmith به 3 شاخه ی Swordsmith, Axesmith و Hammersmith تقسیم می شود. شما می توانید فقط یکی دو شاخه ی اول و چنانچه شاخه ی Weaponsmith انتخاب شود، یکی از 3 شاخه ی دوم رو انتخاب کنید. تصمیم اینکه برای شما Armor مهم تر است یا اسلحه بر عهده خود شماست. بعد از انتخاب شما میتوانید اسلحه یا زره های بسیار مفید برای خود بسازید. اگر در Guild هستید میتوانید سوال کنید که کدام مورد برای Guild مورد نیاز است.
شما میتوانید بعد از انتخاب یکی از شاخه ها، در صورت پشیمان شدن این شاخه را حذف و به شاخه ی دیگری تغییر دهید. اما برای این کار باید طلا خرج کنید.

* برای انصراف از Armorsmith : در Level 1-50 معادل 25 طلا، Level 51-65 معادل 50 طلا و Level 66-70 معادل 100 طلا
* برای انصراف از Weaponsmith : در :Level 1-65 معادل 5 طلا، در Level 66-70 معادل 10 طلا
* برای انصراف از یکی از شاخه های Axesmith/Hammersmith/Swordsmith : در Level 1-50 معادل 25 طلا، Level 51-65 معادل 50 طلا و Level 66-70 معادل 100 طلا


نکات بیشتر :
- برای بدست آوردن دستور العمل ساخت ابزار بیشتر، برخی فروشنده ها در سراسر نقشه موجود هستن که میتوانید این دستور العمل ها را خریداری کنید.
- برخی از دستور العمل های از موجودات بدست می آید.
- دستور العمل های بسیار مفیدی با بدست آوردن Reputation از قشر های مختلف بازی بدست می آید.
- برای باز کردن قفل ها Blacksmith کار ها میتوانند از Skeleton Key ها استفاده کنند.
- برای تخصصی کردن شاخه ی Weaponsmith باید به Winterspring و به سراغ Kilram برای Axesmith، به سراغ Lilith the Lithe برای Hammersmith و به سراغ Seril Scourgebane برای Swordsmith که هر سه واقع در Everlook هستند بروید. این سه نفر بدون هیچ ماموریتی به شما آموزش میدهند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 18 آذر 1390برچسب:, ] [ 14:13 ] [ اسپارو ] [ ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ پاردیکس خوش آمدید
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پاردیکس و آدرس pardeks.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آرشيو مطالب
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 83
بازدید ماه : 83
بازدید کل : 3627
تعداد مطالب : 162
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->